Ով ագահորեն կուտակի, պիտի արժանանա ընդհանուրի անեծքին
Խարդախ կշեռքը պիղծ է Տիրոջ առջեւ, բայց արդար կշեռքը հաճելի է նրան:
Ուր թշնամանք է մտնում, այնտեղ կա նաեւ անարգանք:
Խոնարհների բերանն իմաստություն է խորհում:
Ուղղամիտներին առաջնորդելու է իրենց կատարելությունը,
բայց անօրէններին կործանելո ւ է իրենց գայթակղությունը:
Հարստությունը չի օգնի բարկության օրը
բայց արդարությունը կփրկի մահից:
Արդարը մեռնում է եւ մեծ ափսոսանք թողնում,
ամբարիշտների կորուստը պիտի լինի բիրտ ու անարգ:
Անբիծ մարդու արդարությունը ուղղում է նրա ճանապարհները
բայց ամբարիշտ մարդուն կորս տի է մատնում անիրաւությունը:
Ուղղամիտ մարդկանց արդարութիւնը փրկում էիրենց
բայց անօրէնները պիտի կորչեն իրենց անմտություից .
Երբ արդար մարդը վախճանվի
նրա հույսը չի կորչում,
բայց ամբարիշտների սնափառությունը պիտի կորչի:
Արդարը պիտի խույս տա որդացողներից, իսկ նրա փոխարեն ամբարիշտը պիտի մատնվի կորստի:
Անօրենների բերանը որոգայթ է ընկերների համար,
իսկ արդարների ի իմաստությունը երաշխիք է յաջողության:
Արդարների բարությամբ բարեկարգվում է քաղաքը,
իսկ ամբարիշտների կորստյամբ ուրախության հանդէս է լինում:
Ուղղամիտների օրհնությամբ բարձրանում է քաղաքը,
բայց կը կործանվի ամբարիշտների բերանով:
Պակասամիտ մարդն արհամարհում է ընկերներին,
իմաստուն մարդը լռություն է սիրում:’
Նենգանիտ մարդը գաղտնիքը հայտնում է ատյանում,
բայց հոգով հաւատարիմը ծածկում է գործը:
Նրանք, որ առաջնորդ չունեն,
պրտր ց ա ծ թափվեն տերեւների պես,
բայց երբ շատ են խորհրդականները, փրկությւն կգտնվի:
Անզգամը չարիք է նյութում, երբ գործ է ունենում արդարի հետ
եւ ատում է զգուշության ձայնը:
Շնորհալի կինը բարձրացնում է ամուսնու փառքը,
մինչդեռ անզգամը չարիք է նյութում, երբ գործ է ունենում արդարի հետ եւ ատում է զգուշության ձայնը:
Ծ ույլերը կարոտ պիտի մնան մեծության,
բայց ժրաջանները կհասնեն մեծության:
Ողորմած մարդը բարություն է անում իր հոգուն,
բայց անողորմ մարդը խորտակում իր մ ար մինը:
Ամբարիշտն անիրաւ գործեր կ կատարում,
բայց արդարների զաւակը ճշմարտության վարձկան է:
Արդար որդին ծնվում է կյանքի համ ար,
ամբարիշտը հալած անքի ու մ ահվան:
Թյուր ճանապարհները պիղծ են Աստծու համար,
ուղիղ ճանապար հո վ գնացողները հաճելի են նրան:
Ով որ զուր տեղը վնաս է հասցնում մեկին,
նա անպատիժ չի մնա:
Ւսկ ով արդարություն է սերմանում, արժանի վարձ կստանայ:
Ւնչպես ոսկե գինդը խոզի դնչին, նույնպէս էլ գեղեցկությունն է չարաբարո կնոջ համար:
Արդարների ցանկությունը կատարվում է ամենայն բարությամբ,
բայց ամբարշտի հույսը պիտի կորչի
Կան մարդիկ, որոնք ցանում են իրենց ունեցածը եւ ստանում բազմապատիկը,
Կան էլ, որ անիրավորեն են հավաքում, բայց մնում են կարոտյալ:
Ամեն օրհնված մարդ պարզամիտ է,
բայց բարկացող մարդը տգեղ է կերպար անքով:
Ով ցորենը խնայի ժողովրդից,
Այն պիտի թողնի օտարներին,
Ով ագահորեն կուտակի, պիտի արժանանա ընդհանուրի անեծքին,
բայց ով բաշխի առատորեն` օրհնված կլինի:
Ով բարիք է անում, նա բարկության շնորհ կգտնի,
իսկ ով չարիք է նյութում, չարիք կհասնի նրան:
Ով հույսը դնում է հարստության վրա, պիտի կործանվի,
իսկ ով հովանավորում է արդարներին, պիտի բարգավաճի:
Ով չի մտածում իր տան մասին, նա հողմ է ժառանգելու եւ անմիտը պիտի ծառայի իմաստունին:
Կյանքի ծառը բուսնում է արդարության պտղից,
իսկ անօրեն անձինք տարաժամ պիտի վերանան:
Եթե արդարը հազիվ է ապրում, ապա ինչ կլինի մեղավորի եւ ամբարշտի կյանքը:
Առակներ 11