Հարց քահանային. Ինչո՞ւ Հայ Առաքելական եկեղեցին կին հոգևորական չունի.
Աշխատանքի ու պարտականությունների բաժանումը բնավ չի նշանակում անհավասարություն:
Եթե տանը ճաշը կինն է պատրաստում,
իսկ տղամարդը հոգում ընտանիքի հիմնական ֆինանսական հարցերը,
դա չի նշանակում, թե տղամարդիկ ավելի կարևոր են:
Եթե կանայք զավակ են ծնում, իսկ տղամարդիկ` ոչ,
դա չի նշանակում, թե որևէ մեկն ավելի կամ պակաս կարևոր է:
Դա պարզապես դերերի բաժանում է:
Նախ՝ ընթերցենք Աստվածաշունչը.
«Ինչպես որ է Աստծո բոլոր եկեղեցիներում, կանայք թող լուռ մնան եկեղեցու մեջ,
որովհետև թույլատրված չէ նրանց խոսել, այլ՝ հնազանդ լինել, ինչպես օրենքն էլ ասում է»
(Ա Կորնթ. 14:34, տե՛ս նաև՝ Ա Տիմ. 2:11-15):
Ինչպես տեսնում ենք, կնոջը տրված է ավելի ծանր, սակայն երջանկարար առաքելություն`
որդեծնությունը:
Որդեծնության հզոր կարողության շնորհիվ կինը ավելի երկար է ապրում, քան տղամարդը:
Նաև այս առաքելությունը կատարելու ընթացքում կինը երբեմն կարիք ունի
առանձնանալու տևական ժամանակ`
հղիության ընթացքում, ծննդաբերության համար,
հետծննդյան քառասնօրյա մաքրության համար, երեխային կերակրելու և խնամելու համար:
Իսկ այդ ընթացքում մի՞թե եկեղեցում պատարագ չպետք է մատուցվի:
Բացի դրանից, քահանա լինել` չի նշանակում վայելել պատիվ, այլ` պատասխանատվություն:
Ս. Բարսեղ Կեսարացին ասում է.
«Եզեկիել մարգարեն Աստծո խոսքով զարհուրեցնում է ինձ`
քահանաների վերաբերյալ այսպես ասելով.
«Մարդու որդի, քեզ այդ ժողովրդի վրա տեսուչ եմ նշանակել.
եթե տեսնես, որ սուրը գալիս է ու վրա է հասնում և շեփորով չազդարարես,
և նրանք չզգուշանան, և սուրը գալով` որևէ մեկին անպատրաստ գտնի,
և նա մահանա իր անօրենության մեջ, նրա արյունը քո ձեռքից կպահանջեմ»
(տես` Եզեկ. 3:16-18):
Օրհնությամբ` Տ. Սմբատ քահանա Սարգսյան