Հայկական երկաթուղու ռելսերը դեպի Մոսկվա` ժանգոտել են/ ֆոտո
Երեւանի երկաթուղային կայարանից օգտվողներին կայարանի տնօրինությունը տեղեկացնում է, թե ինչ ժամանակացույցով են շարժվում մոսկովյան երկաթուղային կայարանների գնացքները, թե որ կայարանից ինչ ուղղությամբ եւ որ ժամերին են շարժվում գնացքները:
Ո՞ւմ է հետաքրքիր այդ ամենը, երբ «Հարավկովկասյան երկաթուղին» (հայկական երկաթուղին) վերջին 25 տարիներին չի ապահովում գնացքների շարժը աբխազական երկաթուղով դեպի Ռուսաստան:
Henaran.am-ը փորձել է փոքր հարցախույզով պարզել, թե արդյո՞ք մոսկովյան երկաթուղու ժամանակացույցը հետաքրքրում է ուղեւորներին: Ըստ հարցման` այդ տեղեկատվությունն ավելորդ է: «Բան ու գործ չունեն: Երկաթուղու տնօրինությունը պետք է մտածի ոչ թե մոսկովյան երկաթուղու ժամանակացույցի տեղեկատվությունը հրամցնելու մասին, այլ պետք է մտածի, թե ինչպես անի, որ երկաթուղուց ավելի շատ ուղեւորներ օգտվեն»,- ասաց մեր զրուցակիցներից մեկը:
Հիշեցնենք, որ արդեն երկու տարի է` «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը ուղեվարձերում նոր քաղաքականություն մտցրեց` գները սահմանեց ըստ գոտիների` 50 կմ- ի համար սահմանելով որոշակի գին: Այսօր երկաթուղին ունի 3 գոտի` հետեւյալ գներով`
1-ին գոտի` 300 դրամ,
2-րդ գոտի` 600 դրամ,
3-րդ գոտի` 1000 դրամ:
Հայկական և ռուսական երկաթուղիների գնային քաղաքականության համեմատականին Henaran.am-ը կանդրադառնա հաջորդիվ: