19 Հոկտեմբերի, Երկուշաբթի, 2020
KFC

Ի վերջո, ուտե՞լ, թե՞ չուտել երեկոյան 6-ից հետո

start-the-spring-with-a-healthy-body-lemon-juice

Երեկոյան ուտելը գիրացնո՞ւմ է, թե՞ ոչ: Արդյոք հնարավո՞ր է նիհարել, եթե չես ուտում երեկոյան 6-ից հետո: Դիետելոգների մոտեցումները այս հարցում փոքր-ինչ տարբեր են, սակայն հիմնականում բոլորը կարծում են, որ երեկոյան ընթրիքը անհրաժեշտ է: Ավելին, եթե երեկոյան չեք ընթրում, ապա հավանականությունը մեծ է, որ հաջորդ օրը նախաճաշին չափից շատ կուտեք, ինչն էլ իր հերթին կնպաստի գիրացմանը ու ավելորդ քաշին:

Բացի այդ, ըստ դիետոլոգների, երբ երեկոյան չեք ուտում, իսկ առավոտյան սովի պատճառով չափից շատ եք սնվում խանգարվում է նյութափոխանակությունը, ամբողջ օրվա ընթացքում աղեստամոքսային տրակտը ծանրաբեռված է լինում:

Արդյոք պետք է ուտել քնելուց առաջ

Դիետոլոգները նշում են, որ քնելուց առաջ հարկավոր է սնվել, բայց սննդի վերջին ընդունումը պետք է լինի քնելուց 2-3 ժամ առաջ: Միաժամանակ ընթրիքը անհրաժեշտ է , որպեսզի հաջորդ օրը սովի զգացողությունը չստիպի ձեզ անընդհատ ուտել: Որոշ դիետոլոգների կարծիքով, երեկոյան 6-ից հետո ուտելը նույնիսկ անհրաժեշտություն է: Նրանց կարծիքով, երբ չեք ուտում օրգանիզմը ավելի քան 12 ժամ մնում է առանց սննդի, ինչը վնասակար է առողջությանը և կարող է հանգեցնել օրգանիզմի հյուծման:

Ինչ ուտել երեկոյան 6-ից հետո

Երեկոյան սնունդը պետք է թեթև լինի: Սննդամթերքում ցանկալի է, որ գերազանցեն սպիտակուցները, այլ ոչ ածխաջրերը: Սպիտակուցային սնունդը ուշ է մարսվում և սպիտակուցը դեռ երկար մնում է օրգանիզմում: Ահա այն ուտեստների ցանկը որոնք կարող եք ձեզ թույլ տալ երեկոյան 6-ից հետո՝

Ոչ յուղոտ կաթնաշոռ
Ձուկ
Հավի կրծքամիս
Մածուն
Բանջարեղեն (լոլիկ,վարունգ,գազար, քաղցր պղպեղ)
Մրգեր (ցիտրուսային մրգեր,խնձոր,տանձ,խաղող,նուռ,բանան)

Սակայն անհրաժեշտ է հիշել, որ երեկոյան սնունդը պետք է չլինի տապակած, ինչպես նաև պետք է ամեն ինչ ուտել քիչ քանակությամբ:

Վրեժ Հովսեփյանի գրառումը

KFC

Արխիվ

Հոկտեմբերի 2020
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Սեպտեմբերի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ