18 Դեկտեմբերի, Երեքշաբթի, 2018

4 օգտակար սովորություն՝ դիետայի փոխարեն

15941398_970143119782332_7765101253079770401_n

Պարզվում է` դիետաները կարելի է փոխարինել լավ սովորություններով, որոնք ավելի արդյունավետ կարող են լինել: Ներկայանցում ենք սովորություններ, որոնք կօգնեն ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և միաժամանակ կօգնեն պահպանել առողջություն:

1. Պետք է հիշել, որ ամանի ½ բանջարեղեն պետք է զբաղեցնի, ¼՝ բարդ ածխաջրեր (օրինակ՝ շիլա), ¼՝ սպիտակուց (միս, ձու, ձուկ, կաթնաշոռ):

2. Որպեսզի սնունդ չչարաշահեք, 2 ժամը մեկ ընդմիջում արեք: Նախաճաշի և ճաշի ընկած հատվածում մի բան կերեք: Օրինակ՝ խնձոր, մի բուռ ընկույզ և այլն:

3. Գրելինը սովի զգացումի հորմոնն է: Նախքան սնվելը սովորաբար դրա մակարդակը բարձրանում է: Եվ իջնում է միայն սնվելուց 20-30 րոպե հետո: Իսկ եթե սնվելուց մի փոքր առաջ մի բուռ ընկույզ ուտեք, ապա զգալիորեն կնվազեցնեք այս հորմոնի մակարդակը:

4. Հյութի փոխարեն ջուր նախընտրեք: Քաղցրահամ գազավորված ըմպելիքները սնվելուց 10-15 րոպե հետո նորից քաղցի զգացում են առաջացնում:

Աղբյուրը` Nuga Best – Armenia 

Արխիվ

Դեկտեմբերի 2018
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
ՆոյեմբերիՀունվարի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ