27 Մայիսի, Կիրակի, 2018
USD
480.84
EUR
538.73
RUB
7.10
+2 °C
Երևան
+12°C
--2°C

4 օգտակար սովորություն՝ դիետայի փոխարեն

15941398_970143119782332_7765101253079770401_n

Պարզվում է` դիետաները կարելի է փոխարինել լավ սովորություններով, որոնք ավելի արդյունավետ կարող են լինել: Ներկայանցում ենք սովորություններ, որոնք կօգնեն ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և միաժամանակ կօգնեն պահպանել առողջություն:

1. Պետք է հիշել, որ ամանի ½ բանջարեղեն պետք է զբաղեցնի, ¼՝ բարդ ածխաջրեր (օրինակ՝ շիլա), ¼՝ սպիտակուց (միս, ձու, ձուկ, կաթնաշոռ):

2. Որպեսզի սնունդ չչարաշահեք, 2 ժամը մեկ ընդմիջում արեք: Նախաճաշի և ճաշի ընկած հատվածում մի բան կերեք: Օրինակ՝ խնձոր, մի բուռ ընկույզ և այլն:

3. Գրելինը սովի զգացումի հորմոնն է: Նախքան սնվելը սովորաբար դրա մակարդակը բարձրանում է: Եվ իջնում է միայն սնվելուց 20-30 րոպե հետո: Իսկ եթե սնվելուց մի փոքր առաջ մի բուռ ընկույզ ուտեք, ապա զգալիորեն կնվազեցնեք այս հորմոնի մակարդակը:

4. Հյութի փոխարեն ջուր նախընտրեք: Քաղցրահամ գազավորված ըմպելիքները սնվելուց 10-15 րոպե հետո նորից քաղցի զգացում են առաջացնում:

Աղբյուրը` Nuga Best – Armenia 

Արխիվ

Մայիսի 2018
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Ապրիլի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ