Համաներո՞ւմ, թե՞ ներում. Առավոտ
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը նախորդ օրն անդրադառնալով Սասնա Ծռեր-ի գործին՝ ակնարկեց մի քանի գործիքակազմերի մասին, որոնք հնարավոր է կիրառվեն քաղաքական դրդապատճառներով կալանավորվածների հարցում:
Խոսբ գնաց համաներման եւ ներման ինստիտուտների մասին: Շատերը չեն տարբերակում այդ ինստիտուտների տարբերությունը: Թերթի րուցակիցը ՀՀ փաստաբանների պալատի անդամ, ճանաչված փաստաբան Գեւորգ Գյոզալյանը, այս կապակցությամբ հղում կատարելով ՀՀ Սահմանադրության 135-րդ հոդվածին՝ տեղեկացրեց, որ համաձայն նշյալ հոդվածի՝ հանրապետության նախագահն օրենքով սահմանված դեպքերում եւ կարգով լուծում է դատապարտյալներին ներում շնորհելու հարցը:
Ներման մասին ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ ներումը մարդասիրական դրսեւորում է, որի միջոցով Հայաստանի Հանրապետության նախագահը այդ օրենքով սահմանված դեպքերում եւ կարգով հանցագործության համար դատապարտված անձին կարող է լրիվ կամ մասնակիորեն ազատել ինչպես հիմնական, այնպես էլ լրացուցիչ պատժից կամ պատժի չկրած մասը փոխարինել ավելի մեղմ պատժատեսակով կամ պատժաչափով: Նույն հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն՝ ներման խնդրագիրը գրավոր դիմումն է, որը ներկայացնում է հանցագործության համար դատապարտված անձը:
Այսինքն՝ ըստ փաստաբանի, ներման համար անհրաժեշտ պայման է, որ 1/ անձը դատապարտված լինի համապատասխան դատարանի կողմից, եւ այդ դատավճիռը մտած լինիօրինական ուժի մեջ, եւ 2/ դատապարտված անձը գրավոր ձեւով դիմի իրեն ներում շնորհելու խնդրանքով:
Իսկ ՀՀ Սահմանադրության 11 7-րղ հոդվածի հաճաձայն՝ Ազգային ժողովը, կառավարության աոաջարկությաճբ, պատգամավորների ընդհանուր թվի ձայների մեծամասնությամբ կարող է ընդունել համաներման մասին օրենք:
«Սա նշանակում է, որ համաներումն իրականացվում է բացառապես ԱԺ-ի կողմից կոնկրետ օրենք ընդունելով, որում հստակ սահմանվում են այն չափանիշները, ըստ որի՝ դատապարտված անձինք կարող են ազատվել պատժի կրումից»,- նշեց փաստաբանը:
Այլ հրապարակումներին ծանոթացեք թերթի այս համարում: