Ինչպես են խաբում ուղևորներին. սեփական փորձով
Տուրիզմի զարգացման մասին շատ է խոսվում. դրա համար առաջնահերթ պայմաններից մեկն էլ տրանսպորտի համակարգն է, նորմալ ուղևորափոխադրումների ապահովումը: Սակայն այս ոլորտում դեռատ անելիքներ կան: Ինքս օրեր առաջ բախվեցի եղած խնդիրների հետ:
Պիտի մեկնեի Թբիլիսի: Facebook սոցիալական ցանցում փնտրեցի ու որոշեցի օգտվել VIP service ընկերության ծառայություններից: Տեղադրված են համարներ գովազդի մեջ, բնականաբար, զանգահարեցի, գրանցվեցի, որ մի քանի օր հետո առավոտյան ժամը 7-ին պիտի ճամփորդեի: Ընկերությունն օրվա ընթացքում 2 անգամ կատարում է ուղևորափոխադրում, մի քանի անգամ շեշտեցի, որ առավոտյան պիտի մեկնեմ: Գրանցելուց մի քանի օր հետո՝ մեկնելուց մեկ օր առաջ կրկին զանգահարեցի՝ հստակեցնելու՝ ոչինչ չի փոխվել, դրական պատասխանեցին:
Սակայն հաջորդ առավոտյան տհաճ անակնկալ էր սպասվում: Ժամը 7:20 էր, և վարորդը ոչ մի կերպ չէր զանգահարում, որոշեցի ինքս զանգահարել: Աշխատակիցը զարմացավ. «Ո՞նց դուք առավոտն եք մեկնում: Երեկոյան եք մեկնում»: Ապա փորձեց ճշտել, ևս մեկ անգամ զանգահարեց ու ասաց, որ աշխատակիցն ինձ երեկոյան մեկնողների ցանկում է գրանցել, ոչ մի կերպ էլ չկարողացավ մեքենա գտնել, որը մեր պայմանավորվածության համաձայն ինձ կտեղափոխեր Թբիլիսի:
Ի դեպ, ոչ մի ներողություն, ոչ մի փոխհատուցման մասին խոսք չկար: «Ճշտեցի քուրիկ ջան, ոչ մի մեքենա չկա, որը հիմա է մեկնում, բոլորը երեկոյան են մեկնում»,-այսքանն էր բացատրությունը, «արդարացումը»:
Պատճառների մասին չեմ ցանկանում գուշակություններ անել, սակայն եթե նույնիսկ այդքան ուղևոր չի հավաքվում, ընկերությունները սովորաբար տեղեկացնում են իրենց հաճախորդներին գոնե մեկ կամ երկու օր առաջ, որ հետաձգում են: Աշխարհի բոլոր երկրներում, նույնիսկ ամենազարգացածներում են հետաձգումներ լինում, սակայն նախապես տեղեկացնելը պարտադիր է…
Հեղինակ՝ Սերինե Գաբրիելյան