02 Մայիսի, Հինգշաբթի, 2024
KFC

Քաղաքի մուտքը նոր գույներով ու արվեստասեր երիտասարդների ասելիքով:

 «Գյումրի. սթրիթ-արթի օր» միջոցառման  նախաձեռնողների նպատակն էր ավելի խոսուն ու գրավիչ դարձնել քաղաքի մուտքի լքված պատերը:

Մի խումբ երիտասարդ արվեստագետներ Գյումրիից և Երևանից աշխատեցին միասին՝ լքված պատերին նոր գույներ տալով: «Սա էլ Գյումրապատման արդյունքը… 
Մի խումբ երիտասարդների միահամուռ ուժերով, մեկ օրվա ընթացքում Գյումրի տանող մայրուղղու վրա գտնվող գորշ և դատարկ պատերը վերածեցին արվեստի մի մասնիկի Սա ևս օրինակ է ծառայում, թե ինչպես լքված պատերը կարելի է վերածել հետաքրքիր արվեստի, որը ոչ միայն հաճելի է տեղացիների, այլև քաղաք մտնող ցանկացած մարդու համար:»,-նշեց ծրագրի ղեկավար Րաֆֆի Նիզիբլյանը:

Նախաձեռնությունը տեղի ունեցավ Գյումրի քաղաքի բրենդի մշակման և առաջխաղացման ծրագրի շրջանակում, որը նախաձեռնել և իրականացնում է Deem Communications PR և մարքեթինգային ընկերությունն իր կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության շրջանակում՝ Գյումրու քաղաքապետարանի և ՀՀ զբոսաշրջության պետական կոմիտեի համագործակցությամբ:

22538894_10155543518950700_8398285359474114980_o 22548731_600451133638083_6947284852496955564_o 22549051_600451140304749_6924784342976874108_o 22549608_2044357459125702_5295813052745304502_n 22555374_600451106971419_1309000079643156931_o

KFC

Արխիվ

Մայիսի 2024
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Ապրիլի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ