24 Ապրիլի, Երկուշաբթի, 2017
USD
480.84
EUR
538.73
RUB
7.10
+2 °C
Երևան
+12°C
--2°C

Ինչու ենք գիրանում. 6 անսպասելի պատճառ

image_18238

Եթե կարծում եք, որ քաշի ավելացման միակ պատճառը շատակերությունն է, սխալվում եք: Երբեմն ամենաանհավանական պատճառները կարող են գիրության պատճառ դառնալ: Պետք է իմանալ նաեւ, որ կշեռքը միշտ չէ, որ ձեր իրական քաշն է ցույց տալիս: Որ դեպքերում է կռեշքը մի քանի կիլոգրամ ավելի ցույց տալիս:

Կանանց մոտ ամսականների խախտում:

Այս պարագայում քանի որ օրգանիզմում հեղուկ է կուտակվում, կինն իր սովորական քածից ավելանում է: Նման պարագայում անհրաժեշտ է շատ հեղուկ օգտագործել, քաղցրի քանակությունը քչացնել, երեկոյան խուսափել մրգեր ուտելուց:

Աղի կերակուրի չարաշահումը:

Այս պարագայում եւս մի քանի կիլոգրամ ավելանում ենք, քանի որ աղը օրգանիզմում է պահում ջուրը, չի թողնում, որ այն նորմալ դուրս գա: Պետք է կրճատել աղի քանակը:

Դեղորայքի ընդունում:

Միգրենի, դիաբետի, բարձր ճնշման դեմ դեղամիջոցները, հորմոնալ դեղերն ու հակադեպրեսանտները եւս կարող են գիրացնել: Պետք չէ ինքնուրույն սկսել դեղեր ընդունել, կամ դադարեցնել դրանց ընդունումը: Նման տիպի դեղերը անհրաժեշտ է ընդունել միայն բժշկի նշանակմամբ ու հսկողությամբ:

Սննդային ալերգիա:

Որոշ ուտելիքների հանդեպ ալերգիաները` պանիր կաթ, կեֆիր եւ այլն, կարող են արտահայտվել` մի քանի կիլոգրամ ավելացնելով մարմնի զանգվածին: Առաջին հերթին պետք է պարզեք, թե սննդի հանդեպ ալերգիաներ ւոնեք, թե ոչ:

Ֆիտնեսով զբաղվելը:

Գաղտնիք չէ, որ ֆիտնեսով զբաղվելը նպաստում է նիհարելուն: Սակայն նրանք, ովքեր նոր են սկսում ֆիտնեսով զբաղվել, գիրանում են մի քանի կիլոգրամով, քանի որ ավելանում է օրգանիզմի մկանային զանգվածը: Անհրաժեշտ է չանհանգստանալ ու ոչ մի դեպքում կիսատ չթողնել մարմնամարզությունը: Շատ շուտով ամեն ինչ իր տեղը կընկնի:

Քնի պակասը:

Սիստեմատիկ անքնությունը ոչ միայն քաղցրի պահանջ է արթնացնում, այլեւ դանդաղեցնում է նյութափոխանակությունն օրգանիզմում: Անհրաժեշտ է կարգավորել քնի ռեժիմը, կեսգիշերից հետո արթուն չմնալ ու քնել 7 ժամ:

Արխիվ

Ապրիլի 2017
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Մարտի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ