“Երեւան սիթի”-ն ընդառաջեց հաճախորդներին, բայց դե….
“Երեւան Սիթի” սուպերմարկետների ցանցը հստակություն է մտցրել իր գովազդային թերթիկներում: Հիշեցնենք, որ Henaran.am-ը որոշ ժամանակ առաջ անդրադարձել էր ցանցի “Հավատարիմ հաճախարոդ” ակցիային՝ նշելով, որ հստակ ձեւակերպված չէ, որ ով կարող է լինել “Հավատարիմ հաճախորդ ” եւ երբ է տվյալ հաճախորդը օգտվում ակցիայից: Մեր ահազանգից հետո տնօրինությունը փոփոխություն մտցրեց եւ գրեց, որ “Հավատարիմ հաճախորդ” կարող է դառնալ յուրաքանչյուր ոք, ով ամսկան կատարում է 50 000-ի գնումներ եւ հաջորդ ամիս օգտվում է զեղչերից:
Բայց արի ու տես, որ օգոստոսի 4-ին Ավանի մասնաճյուղից օգտվող հավատարիմ հաճախորդները չկարողացան օգտվել կես գնից: Քամիչն ու հոտազտիչը չնայած զեղչվել էին, բայց դրամարկղի համակարգիչային ծրագիրը զեղչը չէր ընդունում: Գանձապահները զգուշացնում էին հաճախորդներին եւ նրան հետ էին վերադարձնում “զեղչվող” ապրանքները: Մտածեցի՝ հաջորդ օրը՝ օգոստոսի 5-ին գուցե այդ ապրանքները զեղչվեին, սակայն ապարդյուն:
“Մեզ մոտ նույն օրն է զեղչվում, օրը պրծավ՝ ակցիան հետը”,-ասաց գանձապահներից մեկը:
“Բայց չէ որ ծրագրային խնդիր կար ու զեղչային համակարգը չաշխատեց”,-հակադարձեցի:
Henaran.am-ը պատրաստ է ներկայացնելու նաեւ ընկերության տեսակետը:
“Կներեք, մեկ օր է գործում, դա կապ չունի: Դիմեք մենեջերին”,-բարեհամբույր ժպտալով ասաց գանձապահը:
Մենեջերին դիմելու անհրաժեշտություն չտեսա, որովհետեւ հատկապես այդ օրվա մենեջերը, թերեւս ըստ իս՝ “դժվար” մարդկանցից էր ու ոչինչով չկարողանար օգնել:
Ամեն դեպքում, “Երեւան սիթի”-ի տնօրինությանը խորհուրդ ենք տալիս չխաբել սպառողին:
Չէ՞ որ ամեն նման քայլի դեպքում հաճախորդ եք կորցնում: Իսկ նրանք քիչ չեն….