Հայտնի է հագուստի ամենաթանկարժեք բրենդը
Interbrand Branding Consulting-ը հրապարակել է Best Global Brands 2018 աշխարհի ամենաթանկարժեք 100 ընկերությունների ցուցակը։
Աշխարհի բացարձակ առաջատարների հնգյակը ներառում է Apple, Google, Amazon, Microsoft և Coca-Cola ընկերությունները:
Բարձրակարգ հագուստի արտադրության ոլորտում առաջին տեղը զբաղեցնում է Louis Vuitton-ը (18-րդ տեղ), որը գնահատվել է 28 միլիոն դոլար, նրան հաջորդում են Chanel-ը (23-րդ տեղ) և Hermes-ը (32-րդ տեղ)։ Gucci-ն հայտնվել է 39-րդ տեղում, իսկ Cartier-ը՝ 67-րդ։