10 Մայիսի, Ուրբաթ, 2024
KFC

“Միջազգային կրթական տարածքում պետք է ընդգրկել նաեւ չճանաչված պետությունները”. Ա.Աշոտյան

ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող եւ ՄԱԶԾ-ի մշտական ներկայացուցիչ Բրեդլի Բուզետտոյին: Ողջունելով հյուրին` նախարարն ընդգծել է, որ կրթության ոլորտում նախարարության եւ մեր երկրում ՄԱԿ-ի գործակալությունների համագործակցության բազմակողմանի եւ արդյունավետ փորձ է կուտակվել, եւ վերջիններս իրավամբ հանդիսանում են նախարարության հիմնական գործընկերները: Արմեն Աշոտյանի խոսքով` ՄԱԿ-ի աջակցությունը կրթական բարեփոխումներին կրել է ոչ միայն ֆինանսական, այլ նաեւ փորձագիտական եւ մեթոդական  բնույթ:

Որպես համագործակցության հաջողված փորձ` նախարարն ընդգծել է ՄԱԿ-ի միջազգային զարգացման գործակալության հետ նախնական եւ միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում իրականացված համատեղ ծրագրերը, ինչպես նաեւ ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի աջակցությամբ ներառական կրթության ոլորտում իրականացված բարեփոխումները: Արմեն Աշոտյանը, մասնավորապես, տեղեկացրել է, որ ԱԺ-ի աշնանային նստաշրջանին հավանաբար կընդունվի “Հանրակրթության մասին” օրենքի փոփոխության նախագիծը, որի հիմնական առանցքը` համընդհանուր ներառականության անցումն է: Նախարարը  հայտնել է, որ նախագծի մշակմանն աջակցել են միջազգային եւ տեղական հասարակական կազմակերպությունները` ընդգծելով, որ օրինագծի ընդունումից հետո էլ պետք է շարունակվի ակտիվ համագործակցությունը, քանի որ  գործընթացը հետագայում եւս պահանջելու է ֆինանսական եւ մեթոդական մեծ աջակցություն:

Հանդիպման ընթացքում Արմեն Աշոտյանը ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողի ուշադրությունն է սեւեռել նաեւ մեկ այլ խնդրի վրա. “Դեռեւս 1960 թվականին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն ընդունել է “Կրթության խտրականության մասին” հռչակագիր, եւ այդ համատեքստում ես ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ղեկավարությանը երկու գրություն եմ ուղարկել` բարձրացնելով չճանաչված պետությունների քաղաքացիների կրթության իրավունքի պահպանման խնդիրը` առաջարկելով մարդու կրթության իրավունքը չշաղկապել պետական խնդիրների հետ, այլ, ընդհակառակը, տարանջատել քաղաքականությունը կրթությունից եւ միջազգային կրթական տարածքում ընդգրկել նաեւ չճանաչված պետությունները: Առաջին  գրությանը ստացել ենք պատասխան նամակ, որտեղ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ղեկավարությունը պատրաստակամություն է հայտնել հարցը քննարկել եւ  աշխատանքային խումբ ստեղծել”,-նշել է նախարարը: Արմեն Աշոտյանն անդրադարձել է նաեւ բուհերի վարկանիշավորման խնդրին` ընդգծելով, որ վերոնշյալ գործընթացը կարեւորվում է կրթության որակիբարձրացման, մրցունակության, գործատուների ներգրավման, ինչպես նաեւ դիպլոմների փոխճանաչման տեսանկյունից:

ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողն իր հերթին վստահեցրել է, որ կանի հնարավորը` հաջողությամբ իրականացված կրթական բարեփոխումներին նոր թափ հաղորդելու եւ աջակցելու համար:

Հանդիպման ավարտին քննարկվել են նաեւ Հայաստանի` Բոլոնիայի քարտուղարության ղեկավարության ստանձնման, ՏՀՏ տեխնոլոգիաների կիրառության, որպես գերակա ուղղություն հռչակված գյուղատնտեսական կրթության խնդիրներին առնչվող այլ հարցեր:

KFC

Արխիվ

Մայիսի 2024
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Ապրիլի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ