16 Դեկտեմբերի, Երկուշաբթի, 2019
KFC

Վերջ անքնությանը․ ինչպես հեշտ ու արագ քուն մտնել

eec7401f54e8a9a9b8b3b89451b7cae8_fitted_740x0

Անքնությունը մեծ խնդիր է, որի դեմ պայքարը հաճախ ցանկալի արդյունք չի տալիս։ Ահա մի քանի տարբերակ, որոնք կօգնեն մեկընդմիշտ հաղթահարել այս խնդիրը։

«4-7-8» մեթոդ

Շնչառական տեխնիկա բժիշկ Էնդրյու Վեյլի կողմից, որը, հեղինակի պնդմամբ, մի քանի րոպեում կօգնի քուն մտել։ Պետք է խորը շունչ քաշել, պահել, հաշվել 4-ը, արտաշնչել, հետո նույնկերպ՝ միայն հավել մինչեւ 7ը, եւ երրորդ անգամ՝ մինչեւ 8-ը։

Վեր կենալ 10 րոպեով

Եթե պառկել ու չեք կարողանում քնել, վեր կացեք, 10 րոպե ինչ որ բանով զբաղվեք, սակայն ոչ սոցկայեր մտնելով կամ հեռուստացույց դիտելով։ 

Սառեցրեք սենյակը

Որպեսզի կարողանաք լավ քնել, այնպես արեք, որ սենյակի ջերմաստիճանը լինի 20 աստիճան, ոչ ավելի։

Դատարկեք միզապարկը

Քնելուց անմիջապես առաջ անպայման դատարկեք միզապարկը, որպեսզի հանգիստ քնեք։

Բանան ու կաթ

Քնելուց առաջ գոլ կաթն ու բանանը կարող են օգնել՝ խորը քուն մտնել։

Տաք ցնցուղ

Քնելուց առաջ տաք ցնցուղ ընդունեք՝ լավ քնելու համար։

Գուլպա հագեք

Գուլպա հագնելիս մարմինը հաճելիորեն տաքանում է, եւ կարողանում եք հեշտ քնել։

 

 
KFC

Արխիվ

Դեկտեմբերի 2019
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
ՆոյեմբերիՀունվարի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ