«Արտակարգ իրավիճակ» գնային շուկայում. Հրապարակ
Կառավարության երեկվա նիստում վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հայտարարեց, որ ապրիլի 2-ի խորհրդարանական ընտրություններն անցել են ավելի հանդուրժողական մթնոլորտում, եւ արտակարգ իրավիճակ հայտարարեց. «Մեր թիմն ստացել է փոփոխություններ անելու քվեն, այդ պատճառով իմ հորդորը բոլոր իմ թիմակիցներին աշխատանքային ռեժիմը հայտարարարում ենք արտակարգ իրավիճակ եւ պատասխանատվությունը, եւ համապատասխան ջանքերը եւ բոլոր մեր գործողությունները: Այնպես որ ուրախացնում եմ ձեզ
` մեր աշխատանքային ռեժիմն ավելի է ծանրանում»:
Կառավարության կուլիսներում շատերն էին պատմում, որ նա բոլորին ծանրաբեռնել է աշխատանքով, այնպես, որ քիթ սրբելու ժամանակ չունեն: Պետք է ընդունել, սակայն, որ ՀՀ քաղաքացին վարչապետի եւ նրա աշխատակազմի գերլարված աշխատանքի արդյունքն իր մաշկի վրա դեռ չի զգում: Հակառակը նախընտրական շրջանում նրանք ստիպված եղան ավելի սեղմել գոտիները, քանի որ թանկացան լայն սպառման ապրանքներըծխախոտը, բենզինը, սուրճը, շոկոլադը, միրգը, ալյուրը, շաքարավազը: Երեկ ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայության նախագահի խորհրդական Գուրգեն Մարտիրոսյանը նկարագրեց գնային պատկերը 2017 թվականի երեք ամիսների համար: Ըստ այդւՐ բենզինի գները, որոնք հունվարին 3,3 տոկոսով իջել էին, բարձրացան. «Փետրվարին ավելացումը կազմեց 9,2 տոկոս, իսկ մարտին
` 2,5 տոկոս»: Դիզելային վառելիքը երեք ամսում թանկացել է մոտ 13 տոկոսով:
Թանկացել է բանանը մինչեւ 850 դրամ, ինչը հետընտրական օրերին քննարկումների թեմա է: Ամենահասարակ տնային տնտեսուհիներն էլ սա բացատրում են ընտրության ծախսը հետ բերելու
` Քեթրինի Միհրանի ցանկությամբ: Տնտեսագետ Աշոտ Եղիազարյանը, առաջին հայացքից դիտարկում անելով, գտնում է, որ թանկացումները պայմանավորված չեն շուկայական գործոններով, երբ, օրինակ, ապրանքի նկատմամբ պահանջարկն է ավելանում:
«Քանի որ թանկացող տեսականին ներմուծվող ապրանքներն են, պետք է թանկացումևեր գրանցվեին մատակարարների մոտ, ինչը չկա: Հետեւապես, սա պայմանավորված է այլ գործոններով»: «Այլ գործոններից» նա առանձնացնում է եկամուտները բարձրացնելու, բացարձակացնելու ձգտումը: «Ընդհանուր սպառումը նվազել է, սուբյեկտները նույն ծախսն են անում, բայց եկամուտը նույնը չէ: Շուկան նեղացել է, որպես հետեւանք, մրցակցությունը սուբյեկտների միջեւ սրվել է, եւ բնական է, որ սուբյեկտները չեն ցանկանում հրաժարվել իրենց եկամուտներից: Այս կոնյունկտուրան նպաստում է գների բարձրացմանը»,- եզրակացնում է տնտեսագետը:
Օրվա մյուս հրապարակումներին ծանոթացեք թերթի այս համարում: