20 Ապրիլի, Կիրակի, 2025
KFC

ՀՀԿ-ն փորձում է նոր բրենդ ստեղծել

Կովկասի ինստիտուտի տնօրեն, քաղաքագետ Ալեքսանդր Իսկանդարյանն այսօր լրագրողների հետ զրույցում անդրադառնալով ՀՀԿ-ի նախընտրական ցուցակին՝ նշեց. «Հետաքրքիր մի երևույթ է զարգանում. հեռավորություն են ստեղծում: Մի խոսքով՝ ռեբրենդինգ. փորձում են նոր բրենդ ստեղծել, իբր, նոր մարդիկ են, նախկինների նման չեն, փորձում են փոխել կուսակցության դեմքը: Դա արվում է մի ծրագրով, որը դեռ աշնանն է մշակվել»:

Ըստ քաղաքագետի՝  ամեն դեպքում, մի բան հստակ է, երբ խոսքը գնում է ՀՀԿ-ի ընտրազանգվածի մասին:
«Հանրապետականների դեմ հաղթանակ տանելու ակնկալիք ոչ ոք չունի»,-  նշեց  քաղաքագետը:

KFC

Արխիվ

Ապրիլի 2025
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Մարտի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ