ՀՀԿ-ն փորձում է նոր բրենդ ստեղծել
Կովկասի ինստիտուտի տնօրեն, քաղաքագետ Ալեքսանդր Իսկանդարյանն այսօր լրագրողների հետ զրույցում անդրադառնալով ՀՀԿ-ի նախընտրական ցուցակին՝ նշեց. «Հետաքրքիր մի երևույթ է զարգանում. հեռավորություն են ստեղծում: Մի խոսքով՝ ռեբրենդինգ. փորձում են նոր բրենդ ստեղծել, իբր, նոր մարդիկ են, նախկինների նման չեն, փորձում են փոխել կուսակցության դեմքը: Դա արվում է մի ծրագրով, որը դեռ աշնանն է մշակվել»:
Ըստ քաղաքագետի՝ ամեն դեպքում, մի բան հստակ է, երբ խոսքը գնում է ՀՀԿ-ի ընտրազանգվածի մասին:
«Հանրապետականների դեմ հաղթանակ տանելու ակնկալիք ոչ ոք չունի»,- նշեց քաղաքագետը: