Քարոզարշավին հաշմադամների թեման PR -ի համար էր արված
Որքա՞ն հաճախ է հայկական հեռուստաեթերում վեր հանվում հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց խնդիրները, արդյո՞ք նրանց պրոբլեմները հեռուստալսարանին ներկայացվում է գրագետ ձևով: Այս հարցերի պատասխանները ստանալու համար փետրվար–մայիս ամիսներին “Ունիսոն” հ/կ-ն իրականացրել է հեռուստամոնիտորինգ:
Մշտադիտարկման առարկաներ հանդիսացել են լրատվական հաղորդումները, թոք-շոուները, սերիալները, հեղինակային ու մանկանկան հաղորդումները և խորհրդարանական ընտրությունների հեռուստաքարոզարշավը: Ունիսոն հ/կ նախագահ Արմեն Ալավերդյանը նշում է,որ ժամանակահատվածը պատահական ընտրված չի եղել, հատուկ հաշվի է առնվել խորհրդարանական ընտրությունների քարոզարաշավը:
Քարոզարշավի ժամանակ գրեթե բացակայել է հաշմանդամների թեման , իսկ եթե ինչ որ կերպ էլ արծարծվել է, ապա ակնհայտորեն արված է եղել PR-ի համար` համոզվել են հասարակական կազմակերպության փորձագետները:
“Ոչ մի քաղաքական ուժ չէր մտածել անգամ սուրդո թարգմանության մասին: Ընդամենը մի քաղաքական ուժ էր` Կոմկուսը, որը օգտագործել էր հաշմանդամների կադրերը, բայց ավելի լավ կլիներ չօգտագործեին, քանի որ հոլովակը խորհրդանշում էր թե ինչքան լավ ենք ապրել այն ժամանակ, ու ինչքան վատ է հիմա”:
Արմեն Ալավերդյանն այդ հոլովակից հասկացել է, որ բոլորը դարձել են “բոմժ”, մինչդեռ ըստ բանախոսի` իրականում այդպես չի: “Մենք հիմա կարող ենք բարձրաձայնել մեր խնդիրներն ու ապրել լիարժեք կյանքով”,-նշել է “Հենարան”-ի օրվա բանախոսը: