Մարդկանց մոտ դեռեւս բացակայում են նախընտրական տրամադրությունները. հոգեբան
Դեռ վաղ է խոսել նախընտրական տրամադրությունների մասին, քանի որ ընտրությունները դեռ սկսված չեն, ընտրազանգվածն էլ դեռ վերջնականապես կողմնորոշված չէ: Այդ մասին այսօր Հենարան մամուլի ակումբում լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց ԵՊՀ ընդհանուր հոգեբանության ամբիոնի վարիչ Հրանտ Ավանեսյանը:
Նրա խոսքով` հեռուստատեսային վարկանիշային արդյունքները ցույց են տալիս, որ մարդկանց մոտ ավելի շատ գերիշխում է զվարճանքի, հուզական եւ սոցիալական դաշտը:
‘’Բարձր վարկանիշ ունեն ‘’Շահող կտրոն’’-ի խաղարկությունը, Սոսո Պավլիաշվիլիի համերգը, սերիալները: Այսինքն նախընտրական տրամադրություններում դեռեւս չեզոքությունն է գերիշխում’’,- ասաց Հրանտ Ավանեսյանը:
Անդրադառնալով ՀՀԿ-ի կարգախոսին` ‘’Հավատանք, որ փոխվենք’’, հոգեբանն ասաց, որ այն ձեւավորվել է` հաշվի առնելով մարդկային զգայական հիմքը, մարդկանց կողմից փրկչի որոնման եւ ապրումներին կարեկից լինելու` ենթագիտակցական ցանկության հիմքի վրա: