Տրանսպորտի ուղևավարձի նոր սակագինը խոցելի թիվ կլինի. Ժամանակ
Մաշտոցի պուրակում Երեկ տեղի ունեցավ տրանսպորտի ոլորտի հիմնսւխնդիրներով եւ ուղեվարձի թանկացմւան հարցով հանրային հանձնաժողովի ստեղծման մսւսին հանրային քննարկում, որի ընթացքում ելույթ ունեցավ”Իրազեկ եւ պաշտպանված սպառող” ՀԿ-ի նախագահ, հանձնաժողովում ընդգրկված Բաբկեն Պիպոյանը:Այս մասին “Ժամանակ” թերթը գրում է.
“Ես ի սկզբանե առաջին իսկ օրվանից, երբ քաղաքսպետարանը ներկայացրեց հաշվարկ- հիմնավորում, տվեցի իմ հիմնավորումը՝ առ այն, որ իրենց ասածը չի համապատասխանում իրականությանը: Այն դեպքում, եթե անգամ ներդրվեն բոլոր այն ծախսերը, որոնք իրենք գրել են, ապա ծախսերը պետք Է ամորտիզացիայի մասով կիսեն, այսինքն՝ մեքենաները շահագործեն ոչ թե 5, այլ 10 տարով եւ ընդամենը հաշվարկեն տեղափոխվող ուղեւորների թիվը: Երբ քաղաքապետարանում բարձրացրեցի այդ հարցը, փոխքաղաքապետ Նիկոյանն ասաց, որ հետ չենք նայում՝ նայում ենք առաջ: Ցավոք, իմ հարցադրումից հետո շահագրգիռ կողմեր իսկապես հանձնաժողովում չեղան, ու չքննարկվեց այն հարցը, թե ինչու չենք քննարկում”, – ասաց նա: Նրա խոսքերով Երեւանի քաղաքապետարանն ամեն ինչ փորձելու Է անել, որպեսզի հաշվարկ-հիմեավորումը ներկայացվի վաղվա տրանսպորտի համար. “Այսինքն՜ մենք երբեք “ԳԱԶել”-ների մեջ կանգնած մարդ չենք տեսնելու, կակատարյալ պայմաններ են լինուլու:Չհամաձայնել չենք կարող, որովհետեւ ցիվիլ երթեւեկություն բոլորս ենք ուզում, բայց շատ կարեւոր նախապայման՝ չպետք է թողնել մոլորեցնել մեզ: Այսինքն՝ գնում ենք դեպի քաղաքակիրթ տրանսպորտի հստակ մեխանիզմ ունենալու”:
“ժամանակի” հետ զրույցում Բ. Պիպոյանը նշեց, որ առայժմ գնի հետ կապված գնահատական տալ չի կարող` այդ մասով դեռեւս խոսակցություններ չեն եղել. «Երբ սահմանվում էին չափորոշիչները, Ես ինքս ասացի, որ չի կարել սահմանել չափորոշիչներ, որից ելնելով էլ գին, որովհետեւ իրականում չափորոշիչը հենց գին է”:
Մանրամասները “Ժամանակ” թերթի այսօրվա համարում: