Քննարկվել են Երեւանի բրենդավորմանն առնչվող հարցեր
Երեւանի քաղաքապետարանում կազմակերպված հանդիպման ժամանակ, որին ներկա էին մայրաքաղաքում գործող զբոսաշրջային ոլորտի ներկայացուցիչներ, քննարկվել են Երեւանի բրենդավորման հարցեր։
Հանդիպում-քննարկմանը մասնակցել են հյուրանոցային եւ զբոսաշրջային ինդուստրիայի տարբեր ներկայացուցիչներ, մարքեթինգային եւ տեղեկատվական բաժինների ներկայացուցիչներ։
Հանդիպման նպատակն էր ներկայացնել Երեւանի բրենդավորման նախագծի գործընթացի ներկա փուլը, քննարկել տարածքային բրենդավորման անհրաժեշտությունը հատկապես զբոսաշրջության զարգացման բնագավառում, ինչպես նաեւ փորձի փոխանակումը։ Մասնակիցները նաեւ կարծիքներ ու առաջարկություններ են ներկայացրել Երեւան քաղաքի բրենդավորման վերաբերյալ։
Բրիտանական INSTID ընկերության ներկայացուցիչ Ալեքսանդր Գրանդը հանդիպում-քննարկման մասնակիցներին է ներկայացրել տարածքային բրենդինգի չափանիշները եւ դրա անհրաժեշտությունը 21-րդ դարի քաղաքների զարգացման գործընթացում։
Նշենք, որ Երեւանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն եւ լայնամասշտաբ գործընթաց է, որը 2013թ. մարտ ամսից իրականացվում է Երեւանի քաղաքապետարանի, INSTID ընկերության մասնագետների եւ Մաեւտիկա բրենդինգային գործակալության՝ Հայաստանում INSTID միջազգային ընկերության ներկայացուցչի համատեղ աշխատանքների արդյունքում:
Երեւանի քաղաքապետարանի տեղեկատվության եւ հասարակայնության հետ կապերի վարչություն