Այնքան էլ էժան չեն.մոլորեցրել են հաճախորդին
Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը խիստ նախազգուշացումներ տվեց այն ընկերություններին, ովքեր մոլորության մեջ են գցել սպառողին:
Ըստ հանձնաժողովի անդամ Հայկ Վարդանյանի, շատ դեպքերում խանութների դիմապակիներին փակցված զեղչերը իրականությանը չեն համապատասխանում: Մասնավորապես 50 կամ 70 տոկոս զեղչ՝ ողջ տեսականու համար նախադասությունը վերաբերում է միայն որոշ ապրանքներին: , սակայն այն գործել է միայն որոշակի ապրանքների գնման դեպքում:
ՏՄՊՊՀ-ի կողմից խիստ նկատողության ստացան “Ռուժ Բուտե” ընկերություն (“Ռուժ” խանութ-սրահ) ,”Բեներիկ” ընկերություն (“Բեյսիկ Հաուս” խանութ-սրահ), “Գոհար-Անի” ըկերություն (“Կաշառել” խանութ-սրահ) , “Լիգա Էլ Ընդ Ջի” ընկերություն (“Օրկեստրա” խանութ-սրահ), “Լիոնելա” ընկերություն (“Մի-մի” խանութ-սրահ), “Մարտին-ՊՕ” ընկերություն (“Բուգատտի” խանութ-սրահ), “Նավավան” ընկերություն (“Բրենդաութլեթ” խանութ-սրահ) ,“Սավոյ” ընկերություն (“Շոկոլադ” խանութ-սրահ), “Վարդալ Ֆարմ” դեղատուն “Վենետիկ Սթայլ” ընկերություն, (“Վենեցիա” խանութ-սրահ) “Վիա Արտիս” ընկերություն (“Մոսկինո” խանութ-սրահ), “Ալիսա-Հայկ” ընկերություն (“Գեսս” խանութ-սրահ) :