Ծխախոտ, ավելորդ քաշ եւ թերշարժունություն` հիվանդ սիրտ ունենալու 3 պատճառ
Ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ չափահաս երեւանցիների 30 տոկոսը` 250-300 հազար, հիպերտոնիկ հիվանդ է: Նրանցից ընդամենը 7 տոկոսն է արդյունավետ բուժում ստանում: Այս մասին այսօր լրագրողներին տեղեկացրեց Երեւանի գլխավոր սրտաբան Պարունակ Զելվեյանը:
Նրա խոսքով՝ եղանակային փոփոխությունները լուրջ ազդեցություն կարող են ունենալ սրտանոթային հիվանդություններ ունեցող մարդկանց շրջանում:
‘’Գարունը զարթոնք է, ձմռան թմբիրից հետո օրգանիզմն արթնանում է ու որոշակի պայմաններում, դեռեւս չհասցնելով ադապտացվել, կարող է ունենալ որոշակի բարդություններ ախտաբանական հիվանդություններ ունեցող մարդկանց մոտ’’,- ասաց բժիշկը` հավելելով, որ եղանակի եւ գեոմագնիսական դաշտի կտրուկ փոփոխությունները, մթնոլորտային ճնշման կտրուկ տատանումները այն հիմնական գործոններն են, որոնք ազդում են սիրտանոթային հիվանդություններ ունեցող մարդկանց վրա գարնան առաջին ամսվա ընթացքում:
Մասնագետը նշեց, որ կրծքավանդակի շրջանում անգամ մի փոքր ծանրություն զգալու դեպքում, անհապաղ պետք է դիմել բժշկի, քանի որ դա արդեն կարող է սրտամկանի ինֆարկտի նախանշան հանդիսանալ. ‘’Որքան շուտ դիմեք բժշկի, այնքան շուտ կկանխվի սրտամկանի ինֆարկտի հավանականությունը: Եւ եթե ուզում եք ձեր սիրտն առողջ լինի, պետք է սննդակարգում պակասեցնեք ճարպերի ու աղի քանակությունը, իսկ ալկոհոլի չափավոր օգտագործումը օգտակար է սիրտանոթային հիվանդությունների համար’’,- խորհուրդ տվեց Պարունակ Զելվեյանը:
Սրտաբանը նշեց, որ վերջին տարիներին արդյունավետ բուժվողների դրական աճ արձանագրվում է, քանի որ ախտորոշիչ ծառայությունների որակն է բարձրացել:
Նա միաժամանակ արձանագրեց, որ նկատվում է սրտանոթային հիվանդությունների երիտասարդացում, որին նպաստում են երեք լուրջ գործոն՝ ծխելը, ավելորդ քաշը, թերշարժունակությունը: ‘’Էներգիան սննդի միջոցով ստանում ենք, սակայն չենք ծախսում, երթեւեկում ենք մեքենաներով, մի բազմոցից տեղափոխվում ենք մյուսին, զլանում ենք աստիճաններով բարձրանալ, վերելակ ենք նստում: Եվ այսքանից հետո ակնկալել, որ մենք կունենանք առողջ երիտասարդություն, ռեալ չէ ’’,- նկատեց Երեւանի գլխավոր սրտաբանը:
Մասնագետն անդրադարձավ նաեւ հեռուստեթերին, նշելով, որ ամեն ինչ գովազդվում է, բացի առողջ ապրելակերպից։ Այս համատեքստում սրտաբանը շատ կարեւորեց սոցիալական գովազդի անհրաժեշտությունը։