Մեղքը օրենսդրությանն էր
”Մաքքինզի ընդ Քոմփանի” ընկերությունը Հայաստանի ավիացիայի վերաբերյալ զեկույց է հրապարակել, որտեղ նշված դրույթները կրկնում են Հանրային խորհրդրի Ավիացիոն հարցերով ենթահանձնաժողովի եզրակացությունը: Այս մասին այսօր ”Հենարան” ակումբում ասաց ենթահանձնաժողովի ներկայացուցիչ Իզաբելլա Մուրադյանը:
”Ամենամեծ խնդիրը հայկական ավիացիայի օրենսդրական ակտերի ոչ պատշաճ լինելն էր, և այն հանգամանքը, որ մի մարմին է բոլոր գործառույթներն իրականացնում` և հսկողությունը, և ոլորտի զարգացումը, այդ բոլոր գործառույթները հիմա բաժանվելու են նախարարությւոնների միջև` ըստ այդ զեկույցի”,-նշեց նա:
Իզաբելլա Մուրադյանը կարծում է, որ Մաքսային միությանն ընդառաջ Հայաստանը պետք է սկսի բանակցություններ վարել իր գործընկերների հետ, մանավանդ այն պարագայում, որ Կազանի դեպքերից հետո Ռուսաստանը որդեգրել է նոր ավիացիոն քաղաքականություն: ”Այսօր ՌԴ-ում 122 ավիաընկերություններ են գործում, և վարչապետը հայտարարել է, որ պետք է խոշորացման քաղաքականություն տարվի”,-ասաց Մուրադյանը` հավելելով, որ Ռուսաստանում ևս խրախուսվում է սեփական ավիափոխադրողի առկայությունը:
Ինչ վերաբերում է հարևան երկրներին, ապա Իզաբելլա Մուրադյանը հայտնեց, որ Վրաստանում գոյություն ունեն 44 ինքնաթիռներ և ազգային տասը ավիափոխադրողներ, իսկ Ադրբեջանում երկու ավիափոխադրող ու 22 գերժականակակից ինքնաթիռներ կան: