Ի՞նչ խնդիրներ ունի Երևանի մետրոպոլիտենը /տեսանյութ/
«Մետրոն ոչ միայն փոխադրամիջոց է, այլև արտակարգ իրավիճակներում այն կարող է ապաստարան լինել: Մոտրոյով երթևեկելը հարմար է: Չեմ պատկերացնում, որ եթե քաղաքացին մոտ լինի մետոյին, նախընտրի երթևեկել այս երթուղայիններով: Երբ գալիս է ընտրությունների ժամանակը, որոշ թեկնածուներ խոստանում են ՝ առաջիկայում մետրոյի նոր կայարաններ են լինելու, բայց…», – այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում նշեց ճարտարապետ, պրոֆեսոր Գուրգեն Մուշեղյանը:
Բանախոսը շեշտեց ՝ Ժամանակին ասում էին՝ մետրոն երկու մուտք ու երկու ելք պիտի ունենա:
«Դա «Երիտասարդական» մոտրոյի պարագայում հնարավոր էր անել. այդ քայլի շնորհիվ կբեռնաթափեր նաև ֆրանսիական հրապարակը, մարդը ստիպված չէր լինի երկար ճանապարհ կտրել՝ «Հանրապետույան հրապարակ» կամ էլ «Երիտասարդակն» մետրոյին մոտենլու համար, եթե գտնվում է այդ երկուսի միջանկյալ տարածքում: Այդքան ծախս անելու պարագայում մեծ գումար չէր ծախսվելու, եթե ընդամենը մի թունել էլ կառուցվեր այդ երկու մետրոների ատանքում: Բայց, ցավոք, մենք անուշադիր եղանք», – Գուրգեն Մուշեղյանը:
Վերջինս շեշտեց՝ Աջափնյակում գտնվող մետրոն վերջնականապես կառուցելու, գործարկելու համար շատ մեծ գումարներ չեն պահանջվում, միայն թե, հարկավոր է գործի լծվել:
https://www.youtube.com/watch?v=GRY0wwQn1sU