«Քյաբաբ կերած, դաժան հայացքով մարդիկ էին»
Մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը կարծում է՝
քարոզարշավի վերջին օրերին ցանցային դաշտում քաղաքական ուժերի միջև պատերազմն ու միմյանց դեմ պայքարը կուժեղանա:
«Քաղաքական քարոզչությամբ զբաղվող թիմերը շատ դեպքերում կապ չունեն քաղաքական ակտիվի հետ: Մեկ էլ տեսնում ես, կաշվե պայուսակների խանութը ֆեյսբուքյան իր էջում տեղադրել է քաղաքական որևէ ուժի գովազդ, որն աշխատում է այդ կուսակցության դեմ: Սխեման այսպես է, գումար են տալիս, ասում են՝ գնա տղա ջան, մի բան արա, որ լավ լինի մեզ համար, տղան էլ ոնց կարողանում է անում է, իրենց համար էլ վատ է լինում»,-նշեց Մարտիրոսյանը:
Մեդիատիրույթից դուրս՝ դրսում ևս պաստառներ կան. դրանց մեջ կան որոշնրը, որ դրեկան ռեակցիա կարող են առաջացնել:
«Հիշենք նախորդ ընտրությունների պաստառները, քյաբաբ կերած, դաժան հայացքով մարդիկ էին, շատ դեպքերում նույնիսկ դիզայներները դժվարանում էին նրանց թշերն ու փորը տեղավորել ցուցապաստառի վրա: Հիմա էսթետիկ դեմքեր են, գուցե լավ է, բայց չպետք է տարվել դրանով»,-ասաց Սամվել Մարտիրոսյանը: