ԴԱՀԿ-ից տեղեկացնում են
Հարկադիր կատարման ծառայությունը տեղեկացնում է, որ 2017 թվականի մարտի 6-ից 10-ը Ծառայության կողմից ֆիզիկական և իրավաբանական անձանցից ստացվել է 1763 դիմում և գրություն, իսկ թեժ գիծ ծառայության կողմից ստացվել և ընթացք է տրվել թվով 433 հեռախոսազանգի:
Նույն ժամանակահատվածում ընթացք է տրվել ՀՀ գլխավոր հարկադիր կատարողին հասցեագրված թվով 10 բողոքի:
2017 թվականի փետրվար ամսվա ընթացքում Ծառայության վարչական շենքի առաջին հարկում տեղակայված արագ սպասարկման գրասենյակ է այցելել և սպասարկվել 2002 քաղաքացի: