222-ի հեռախոսազանգի սպառիչ պատասխան կամ լուծում է տրվել
Դեկտեմբերի 7-13-ն ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 249 հեռախոսազանգ: Այս մասին հայտնում է քաղաքապետարանի լրատվական ծառայությունը:
Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 222-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 27 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ:
Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 73 հեռախոսազանգ, որոնցից 62-ին լուծում է տրվել, իսկ 11-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են: