Ստացվել է 194 հեռախոսազանգ
Նոյեմբերի 23-29-ը ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 194 հեռախոսազանգ: Այս մասին հայտնում է քաղաքապետարանի լրատվական ծառայությունը:
Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 173-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 21 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ:
Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 74 հեռախոսազանգ, որոնցից 52-ին լուծում է տրվել, իսկ 22-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են: