Հայաստանը այս տարիների ընթացքում տառապել է մի հիվանդությամբ, որը կոչվել է ակադեմիական էգոիզմ
«Հայաստանը այս տարիների ընթացքում տառապել է մի հիվանդությամբ, որը կոչվել է ակադեմիական էգոիզմ: Ամեն ոլորտի մասնագետ մտածել է, որ հենց իրենց առարկան է ամենակարևորը»,-«Հենարան» մամուլի ակումբում լրագրողների հետ հանդիպանն ասաց Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը անդարադառնալով վերջերս ԿԳ նախարարի մակարդակով շրջանառվող աղմկահարույց հարցին՝ կրթական ծրագրից դուրս հանել Հայոց եկեղեցու պատմություն առարկան:
Խաչատրյանը նկատեց՝ այսօրվա դպրոցները կարող են գիտելիք սովորեցնել, բայց հավատք չեն կարող սովորեցնել, որովհետև չունեն այդ ներուժը. «Դպրոցը չի ստեղծվել հավատք սովորեցնելու համար: Դպրոցում մենք կարող ենք կրոնը դասավանդել որպես գիտելիք, բայց դպրոցը չի կարող երեխային քարոզի միջոցով ինչ-որ բաներ սովորեցնել»:
Վերջինիս խոսքով՝ հասարակությունը պառակտված է, մի մասն ասում է, որ չի ուզում այս կամ այն առարկան, մի մասն էլ ասում է, որ ուզում է: Խաչատրյանն առաջարկում է նման իրավիճակում նախ հասկանալ, թե ինչ տեսակի գիտելիքներ են անհրաժեշտ երեխային:
Խաչատրյանը չի հերքում՝ անշուշտ պետք են նաև հոգևոր գիտելիքներ, որոնք չեն սահմանափակվում միայն կրոնով: Նա առաջարկում է Հայոց եկեղեցու պատմություն առարակայի որոշակի բովանդակություն ներառել Հայոց պատմություն առարկայի դասընթացում, իսկ որոշակի գիտելիքներ, որոնք կապված են բուն կրոնական գիտելիքների հետ, կարող են առանձին դասընթաց ստեղծել:
«Այս կերպ երեխան ավելի ամբողջական կարող է տեսնել եկեղեցու դերը: Իսկ բուն կրոնական գիտելիքները, կարող են ստեղծել Կրոնների պատմություն դասընթաց, և ներառել այդ դասընթացի մեջ»,-նշեց Խաչատրյանը:
Առավել մանրամասն՝ տեսանյութում: