Զգույշ եղեք, որպեսզի ոչ մեկը ձեզանից Աստծո շնորհից ետ չմնա
«Զգույշ եղեք, որպեսզի ոչ մեկը ձեզանից Աստծո շնորհից ետ չմնա» (Եբր. 12-15):
Կան կրքեր և արարքներ, որոնք շատ հեշտությամբ հեռացնում են Աստծո շնորհը քրիստոնյայից: Դրանցից են, ըստ սուրբ հայրերի, բարկությունը, դատելը և ծիծաղը: Նորադարձ քրիստոնյային, ըստ հայրերի, Տերը տալիս է շնորհ, այսպես կոչված, առաջին սիրո և առաջին ջերմության, որոնք և զարդարում են նորադարձին խնդությամբ, երկյուղով, պահքի կամեցողությամբ, անձանձրույթ աղոթքով և Սուրբ Գիրքը ջանասիրությամբ սերտելու մղմամբ, ողորմություն տալու հոժարակամությամբ, նաև՝ հույսով, համբերությամբ և այլն:
Այս բոլորը ձրիաբար ստանալով՝ նորադարձը կարծես անարգել հաղթահարում է բոլոր խոչընդոտները և ելնում դեպի երկինք: Բայց փորձառություն չունենալու պատճառով, շուտով տեղիք է տալիս մեղքերին և զրկվում վերը նշված շնորհներից:
Զրկվելով առաջին սիրուց և ջերմությունից, քրիստոնյան մեծ ցավ է ապրում, նման մի մարդու, որը կորցրել է իր ողջ ունեցվածքը: Եվ մեծ ցավով է տանում քրիստոնյան այն բոլոր վերը նշված ձրի շնորհներից մերկանալը, որոնցով խնդում և բերկրում էր իր հոգին:Սակայն, ըստ հայրերի, առաջին սերը և ջերմությունը կորցրած անձանցից մի մասը, ցավոք, համակերպվում է այդ վիճակին, որոնց համար գրված է, թե. «Հոգով սկսեցիք և մարմնով եք վերջացնում»:
Իսկ մյուսները՝ ցավով և կարոտով հիշելով կորցրածը, մեծ բաղձանքով ջանում են այն վերագտնել: Եվ այստեղ է, որ սկսվում է բուն բարի պատերազմը սատանայի, աշխարհի, մեղքի և սեփական եսի դեմ:
Այս պատերազմում է, որ մարդն սկսում է ճանաչել իր իրական կերպարը, տեսնելով իր մեջ մեծ թշնամիների՝ արծաթսիրության, աշխարհսիրության, վավաշոտության, որկրամոլության, բարկության, մեծամտության, հպարտության, փառամոլության, նախանձի և շատ ու շատ այլ կրքերի
տեսքով: Այստեղ է սովորում իր անձից հրաժարվել, և իր անկարողությունը տեսնելով՝ հույսը դնել Աստծո վրա, նաև՝ սովորում է համբերել նեղություններին, վշտերին, բարությամբ չարին հաղթելուն, մի խոսքով, սովորում է բարի պատերազմ վարել: Այստեղ է, որ մեզ հուսադրում են մեր հայրերը, հիշեցնելով Պողոս առաքյալի խոսքերը.
«Ճգնեցեք բազում աշխատությամբ և առեք Աստծո զորությունը»:
Հոգեշահ գրքերից
Ծովիկ Դավթյանի հանրագրից