Կրթության նախարարը լուծումներ է առաջարկում ուսանողներին
«Ես հարգում եմ իրենց դիրքորոշումը, խորապես համոզված եմ, որ կողմեր չկան: Թեման իսկապես կարևոր է, նուրբ թեմա է, բարձակապես քաղաքական դաշտի մեջ չի, երիտասարդներ են, ովքեր իրենց ապագան պատկերացնում են, անձնական խնդիր չունեն լուծելու»,-այսօր պատգամավորների ու «Հանուն գիտության զարգացման» նախաձեռնության անդամների հանդիպման ժամանակ ասաց Կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը:
Նա նշեց, որ հակասություն չկա բանակային ծառայության ու գիտութան մեջ, այս խնդիրն արհեստական է: Նախարարը հիշեց, որ այսօր մեծն հերոս Լեոնիդ Ազգալդյանի ծննդյան օրն է, և նրա նման շատերը թողել են գիտությունը, գնացել ծառայության: «18տ. լրացած ցանկացած քաղաքացի, որ նոր է մտնում կյանք, չգիտի՝ գիտությամբ է զբաղվելու, թե ոչ, պետք է կատարի իր պարտականությունը հայրենիքի հանդեպ: Այդ երիտասարդին շատ դժվար է ասել՝ ինքը կդառնա հանճարեղ գիտնական, թե ոչ: Մի անգամ կատարում է ծառայությունը, և հետո արդեն հնարավորություն է ունենում շարունակելու իր ուսումը:
Կա անընդհատության խնդիր: Քանի որ կա «Պատիվ ունեմ» ծրագիրը, որը հնարավորություն է տալիս անցնել բակալավրիական կրթության, հետո իբրև սպա ծառայել, ապա այդ նույն սկզբունքի մի տարատեսակ կարիք ունենք ունանելու բակալավրիատից մագիստրատուրա: Նույն ձևով կարելի է առաջարկել, որ երիտասարդներն, ովքեր բակալավիրատն ավարտում են, գնան սպայական աստիճանի, մեկ տարի իրենց սպահյական աստիճանը, երբ կսկեն իրականացնել, և երկու տարի կաշխատեն, այս ընթացքում այս մեկ տարվա ընթացքում հնարավորություն կստանան իրենց մասնագիտական հմտությունները չկորցնել ու զբաղվել: Մեկ լուծումը կարող է այստեղ լինել:
Երկրորդ՝ արդեն պաշտպանության նախարարության համակարգում եթե զորակոչ էլ լինի, մենք կփորձենք հասկանալ՝ մասնագիտական որ ուղղություններն են որոնք անհրաժեշտ են, անընդհատության խնդիր ունեն, կփորձենք ՊՆ-ի հետ այդ խնդիրը լուծել: Ավելի հեշտ լուծելի է թվում մագիստրատուրայից դեպի ասպիրանտուրան, քանի որ այստեղ ավելի շատ են կողմնորոշված»,-հայտարարեց նախարարը:
Նա ընդգծեց, որ այս ամենը ենթաօրենսդրական ակտերի դաշտում լուծելի խնդիրներ են: Լևոն Մկրտչյանը ուսանողներին, ինչպես նաև օրենքի դեմ հանդես եկող այլ անձանց հրավիրեց քննարկմանը:
«Պատկերացնում եմ, որ ձևավորվի լուրջ հանձնաժողով, որը ավելի պրոֆեսիոնալ մասնագիտություն առ մասնագիտություն կարող է ուսումնասիրվել: Օրինակ ջութակահար՝ մենք մենակ գիտությունից ենք խոսում, կա նաև արվեստի խնդիր: