«Կարմիր գծերի» պետականացումից հետո վճարը պետք է կտրուկ նվազի. ժամանակ
Նախօրեին Երեւանի ավագանու նիստի ժամանակ «Փարքինգ Սիթի Սերվիս» եւ «Լոկատոր» ընկերությունների բաժնետոմսերն ամբողջությամբ անցան համայնքային կառույցներին ու մասնավորի փոխարեն` կառույցները դարձան պետական:
Այս ամենին զուգահեռ շարունակվում են արդիական մնալ կարմիր գծերից ու տեսախցիկներից առկա բողոքները: «ժամանակ»-ը «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Դավիթ Պեդանյանից հետաքրքրվեց, թե ընկերությունների մասնավորեցումը ինչ կտա, ինչ կփոխի ներկա վիճակում: Մեր զրուցակցի խոսքերովնախ պետք է սկսել նրանից, որ միջազգային պրակտիկայում կարմիր գծերի իմաստը
` քաղաքի մարդաշատ ու ծանրաբեռնված կենտրոնը թեթեւացնելն է:
Բացի դրանից նույն միջազգային պրակտիկայի համաձայն ու կոնվենցիաներով հաստատված պետությունը պետք է այլընտրանքային տարբերակ առաջարկի բոլոր նրանց, ովքեր վճարունակ չեն: «Օրինակ կարող է փողոցի մի մայթը կարմիր գծված լինել, մյուսը ոչ: Հաջորդ պայմանն այն է, որ պետությունը ինքը ինչ որ սերվիս առաջարկի: Հակառակ դեպքում պետությունը ճանապարհները բարեկարգում է, կահավորում է, մեկ էլ ինչ որ մասնավոր ընկերություն է գալիս ու մեքենան կայանելու համար գումար է պահանջում: Դա աբսուրդ է: Իրենք առանց որեւէ ծառայություն մատուցելու
` վարորդներից գումար են գանձում: Անգամ չի ապահովվում մեքենայի անվտանգությունը, քանի որ նկարահանումներն իրականացվում է շրջիկ մեքենայով,-ասաց Պեդանյանը:
Ինչ վերաբերում է ընկերությունների պետականացմանը, ապա մեր զրուցակցի խոսքերով` դրականն այն է, որ գումարներն պմբողջությամբ պետք է ուղղվեն պետական բյուջե: «Դա նշանակում է, որ ծախսերի կտրուկ նվազում է տեղի ունեցել: Մասնավորն այլեւս գումար չի դնելու իր գրպանը: Բայց մասնավորեցումը նաեւ ենթադրում է, որ պետք է ծառայության գնի էժանացում տեղի ունենար: Եվ վարորդները վճարեին տարեկան ոչ թե 12 հազար դրամ, այլ ավելի քիչ:
Բայց հայտարարության մեջ նշվեց, որ որեւէ գնային փոփոխություն չի լինելու: Միայն նշվեց, որ օգտվելու է քաղաքը, օգտվելու է վարորդը»,- ընդգծեց մեր զրուցակիցը` հավելելով, որ այս մասով կարելի է ասել, որ որեւէ դրական բան տեղի չունեցավ, վարորդը ոչինչ չշահեց:
«Եթե կարմիր գծի ժամանակ մասնավորը ներկայացնում էր, թե ինչքան ծախս է կատարվել եւ մնացածը գնացել է պետբյուջե, հիմա մի զրո ավել կներկայացվի ու դարերով մշակված ձեւով այդ գումարները նույնպես կգողանան»:
Պեդանյանի խոսքերով` եթե Նախկինում պետությունը թերությունների դեպքում արդարացում ուներ, որ մասնավորն է զբաղվում, իրենք կտուգանեն նրան եւ այլն, հիմա ամբողջ պատասխանատվությունը պետությունն է վերցրել իր վրա: «Ես վստահ եմ, որ մասնավորի դեպքում էլ, պետականի դեպքում էլ հանիրավի տուգանքներ կլին են: Սառույցի, ձյան տակ կարմիր գծերը չեն երեւում, իսկ վարորդները տուգանվում են: Սա կոչվում է թալան եւ այդ թալանը կշարունկվի նեւ հիմա:
Օրվա մյուս հրապարակումներին ծանոթացեք թերթի այս համարում: