Հաճախորդին «խաբելու» հոգեբանական հնարքները
Հոգեբան Սամվել Խուդոյանը այսօր` փետրվարի 27-ին հրավիրված ասուլիսին անդրադարձավ սուպերմարկետինգի փոքրիկ բիզնես մեքենայություններին:
Սամվել Խուդոյանը նկատեց, որ սուպերմարկետներում հաճախ ապրանքը թերակշռում են, այսինքն՝ շատ ապրանքներ վերակշռելուց տեսնում ես՝ հինգ-տասը գրամ պակաս է:
«Դա ակնհայտ խաբեություններից է, որ որոշ սուպերմարկետներում անում են: Դեղորայքը մեզ մոտ սարսափելի թանկ է, որը գալիս է մոնոպոլիայից»,-փաստեց հոգեբանը:
Խուդոյանը որոշ հոգեբանական միջոցներ նշեց, որոնք հաճախ օգտագործվում են սուպերարկետներում, ինչպես օրինակ էժան ապրանքները ներքևում դնելը, առաջին անհրաժեշտության ապրանքները խանութների վերջում դնելը, գինը հարյուր գրամի չափով նշելը և նմանատիպ այլ միջոցներ:
«Հացի հոտը, ուտելիքի հոտը առևտուրը խթանում է շատ ուժեղ: Պարզվել է եթե երաժշտության ռիթմը սրտի ռիթմից ցածր է լինում առևտուրը շատ ուժեղ աճում է: Իսկ թեժ ժամերին արագ երաժշտություն են դնում, որ ժողովուրդը արագ շարժվի»,-ընդգծեց հոգեբանը:
Խուդոյանի խոսքով` վաճառողի կողմից հոգատարությամբ ապրանքը գովելը նույնպես հոգեբանական խաղ է, որը պարտավորեցնում է գնել տվյալ ապրանքը: