18 Նոյեմբերի, Saturday, 2017
USD
480.84
EUR
538.73
RUB
7.10
+2 °C
Երևան
+12°C
--2°C

Ինչպես են խաբում ուղևորներին. սեփական փորձով

region-tbilisi-night-1-1024x468

Տուրիզմի զարգացման մասին շատ է խոսվում. դրա համար առաջնահերթ պայմաններից մեկն էլ տրանսպորտի համակարգն է, նորմալ ուղևորափոխադրումների ապահովումը: Սակայն այս ոլորտում դեռատ անելիքներ կան: Ինքս օրեր առաջ բախվեցի եղած խնդիրների հետ:

Պիտի մեկնեի Թբիլիսի: Facebook սոցիալական ցանցում փնտրեցի ու որոշեցի օգտվել VIP service ընկերության ծառայություններից: Տեղադրված են համարներ գովազդի մեջ, բնականաբար, զանգահարեցի, գրանցվեցի, որ մի քանի օր հետո առավոտյան ժամը 7-ին պիտի ճամփորդեի: Ընկերությունն օրվա ընթացքում 2 անգամ կատարում է ուղևորափոխադրում, մի քանի անգամ շեշտեցի, որ առավոտյան պիտի մեկնեմ: Գրանցելուց մի քանի օր հետո՝ մեկնելուց մեկ օր առաջ կրկին զանգահարեցի՝ հստակեցնելու՝ ոչինչ չի փոխվել, դրական պատասխանեցին:

Սակայն հաջորդ առավոտյան տհաճ անակնկալ էր սպասվում: Ժամը 7:20 էր, և վարորդը ոչ մի կերպ չէր զանգահարում, որոշեցի ինքս զանգահարել: Աշխատակիցը զարմացավ. «Ո՞նց դուք առավոտն եք մեկնում: Երեկոյան եք մեկնում»: Ապա փորձեց ճշտել, ևս մեկ անգամ զանգահարեց ու ասաց, որ աշխատակիցն ինձ երեկոյան մեկնողների ցանկում է գրանցել, ոչ մի կերպ էլ չկարողացավ մեքենա գտնել, որը մեր պայմանավորվածության համաձայն ինձ կտեղափոխեր Թբիլիսի:21768463_363351974105974_8495007913599242152_n

Ի դեպ, ոչ մի ներողություն, ոչ մի փոխհատուցման մասին խոսք չկար: «Ճշտեցի քուրիկ ջան, ոչ մի մեքենա չկա, որը հիմա է մեկնում, բոլորը երեկոյան են մեկնում»,-այսքանն էր բացատրությունը, «արդարացումը»:

Պատճառների մասին չեմ ցանկանում գուշակություններ անել, սակայն եթե նույնիսկ այդքան ուղևոր չի հավաքվում, ընկերությունները սովորաբար տեղեկացնում են իրենց հաճախորդներին գոնե մեկ կամ երկու օր առաջ, որ հետաձգում են: Աշխարհի բոլոր երկրներում, նույնիսկ ամենազարգացածներում են հետաձգումներ լինում, սակայն նախապես տեղեկացնելը պարտադիր է…

 

Հեղինակ՝ Սերինե Գաբրիելյան

Արխիվ

Նոյեմբերի 2017
ԵԵՉՀՈՒՇԿ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Հոկտեմբերի

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐ